با امضای تفاهم‌نامه بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور و استانداری فارس سرمایه‌گذاری در بخش اکتشاف معدن و صنایع معدنی در استان افزایش می یابد.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 03 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور با بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور و استانداری فارس بخشی از مشکلات معدنکاران استان حل می‌شود.گفت: با امضای این تفاهم نامه، سازمان امیدرو سرمایه‌گذاری در بخش اکتشاف و معدن و صنایع معدنی در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق شمالی را شروع خواهد کرد.
جعفری افزود: در این تفاهم‌نامه بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیرساخت‌ها در بخش توسعه معادن برای استان فارس اختصاص یافته و سال آینده در این استان هزینه خواهد شد.
وی گفت: توجه به کامل شدن زنجیره تولید هم از دیگر برنامه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور در فارس است که با افزایش ارزش افزوده در بخش تولید رونق اقتصادی بیشتری را در استان فارس شاهد خواهیم بود.
رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران همچنین از شناسایی و انجام اکتشافات جدید با هدف اضافه کردن محدوده‌های جدید معدنی به ذخایر استان فارس خبر داد و گفت: توسعه معادن کوچک وفعال کردن معادن غیرفعال هم از دیگر برنامه‌های این سازمان در استان فارس است.

 

برچسب ها: فارس ، ذخائر معدنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار