اولین نشست قرارگاه صدور سند اراضی کشاورزی درجهاد کشاورزی استان مرکزی تشکیل شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 03 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس صفری سرپرست سازمان جهاد کشاورزی در این جلسه با تأکید بر اهمیت سنددار شدن اراضی کشاورزان در استان ، گفت: تشکیل قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی در استان اقدامی مهم وارزنده است.
وی اظهار داشت: موضوع سندار شدن زمین های کشاورزی نیازمند همکاری نزدیک مردم و دستگاه‌های مختلف در این زمینه است.
صفری افزود : در این زمینه باید تمام توان خود را بکار گیریم ویک اقدام جهادی انجام دهیم و نهایت همکاری را از سازمان‌های مرتبط درخواست کنیم.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور و ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بحث کاداستر و سنددار کردن اراضی، افزود: ضرورت دارد سنددار کردن اراضی تا پایان دولت سیزدهم انجام شود.
مدیر کل ثبت اسناد استان مرکزی در حاشیه نخستین جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی دراستان مرکزی افزود: اگر مردم با مجریان حد نگاری زمین های کشاورزی همکاری نکنند و تشکیل پرونده ندهند، در زمینه سند دار شدن زمین ها کاری از پیش نمی رود.
شایان مهر، سنددار کردن زمین های کشاورزی را اتفاقی مهم و مبارک توصیف کرد و افزود: اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست و با تعامل بالا و عزم جهادی کار از همین امروز آغاز شود.
وی ادامه داد: با همکاری اداره کل منابع طبیعی اراضی ملی سند دار شدن و در کل کشور جزء برترین های کشور می باشیم و امید است بتوانیم با حرکت جهادی اراضی بخش کشاورزی را هم سند دارکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار