حجت الاسلام صفری گرایی گفت: برای احداث بزرگترین پرورشگاه خاورمیانه در شیراز که در شهر صدرا واقع شده است از سال ۹۸ مطالعات انجام شده و شهرداری صدرا نیز امسال مجوز احداث آن را داده است.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 06 February 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی»، در آئین کلنگ زنی احداث بزرگترین پرورشگاه خاورمیانه در شیراز که در شهر صدرا انجام شد، گفت: از سال 98 برای اجرای این پروژه مطالعاتی به انجام رسیده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: طراحی، معماری سازه و تاسیسات ژئوتکنیک بر روی این پروژه در سال 99 به انجام رسیده و آن انجام شد در اوایل امسال نیز شهرداری صدرا مجوز احداث آن را داده است.

وی عنوان کرد: 600 مددجوی یتیم از محل موقوفه «حاج خلیل زالی» در این پرورشگاه پذیرفته خواهند شد و موقوفه «حاج خلیل زالی» با برخورداری از 12 رقبه از بزرگترین موقوفات کشور است که 70 سال پیش توسط «حاج خلیل زالی» وقف شده است و اراضی این موقوفه در سمت شمال شرقی شیراز و باجگاه، شهر صدرا، اراضی سوه و پشت باغ بیضا، خفر و کوار قرار دارد.

خاطر نشان می شود، درآمد حاصله از اراضی این موقوفه طبق نیات واقف باید صرف کودکان بی سرپرست، بیماران بی بضاعت، دانش‌آموزان نیازمند و خدمات بهداشتی به جامعه شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار