مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن امسال در سراسر استان فارس به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود .
کد خبر: ۱۰۲۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 08 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: قائم مقام ستاد دهه فجر استان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال راس ساعت ۹ صبح در همه شهر‌ها، و بخش‌های استان در شهر‌های با وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.
حجت الاسلام ملک مکان افزود: در شیراز شروع مراسم خودرویی و موتوری از مسیر میدان الله (گل سرخ) به سمت میدان، ولی عصر، زیر گذر زند، میدان امام حسین، میدان نمازی، خیابان ملاصدرا و خیابان‌های منتهی به شاهچراغ است.
وی ادامه داد: اگر وضعیت جوی مناسب باشد نماز جمعه ۲۲ بهمن در فضای باز حرم مطهر شاهچراغ اقامه می‌شود، و در مسیر در میدان امام حسین گروه‌های سرود سرود‌های انقلابی به صورت زنده اجرا می‌کنند و در بین خودرو‌ها هم تعدادی خودرو با بلند گو به صورت هماهنگ شعار‌های انقلابی سر می‌دهند.
قائم مقام ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه آقای حاجی بابایی رییس کمسیون تلفیق مجلس شورای سخنران پایانی مراسم امسال است گفت: قطعنامه این مراسم قبل از شروع نماز جمعه قرائت می‌شود.
او با اشاره به بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن بر پشت بام منازل گفت:دراین شب ۴۳ نقطه هم راس ساعت ۲۱ در شیراز نور افشانی اجرا می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار