کرونا هم مانع حضور پرشور فارسی‌هادر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشد‌ه است.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 11 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال برای صیانت از سلامت عمومی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونایی، به صورت موتوری و خودرویی و خانوادگی؛ با حضور قشر‌ها و صنوف مختلف مردم در شهر‌های فارس با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شده است.


صبح امروز مردم فارس راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن را از مسیر‌های مشخص شده آغاز کرده اند و حماسه آفرینی مردمان سومین حرم اهل بیت (ع) برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرده است.
امروز تکرار ۴۳ سال حماسه حضور است ؛ حضوری که نشان از عزمی مقدس دارد برای حفظ استقلال، آزادی و همه ارزش‌هایی که به بهای رنج طاقت فرسای ملت و خون پاک فرزندان سرافراز این مرز و بوم بدست آمده است.


با وجود اینکه امسال تجمعات و راهپیمایی به شکل سال‌های قبل به‌دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور برگزار نشده است، اما مردم بصیر و آگاه استان فارس همزمان با سراسر کشور با حضور خودرویی شور و حالی وصف نشدنی خلق کرده اند.
مردم فارس خودرو‌ها و موتورهایشان را به پرچم ایران مزین کرده اند و با همان شور و شعور سال‌های قبل تصاویر حماسه انگیزی را در تاریخ انقلاب به ثبت رسانده اند.

حضور آحاد و قشر‌های مختلف در این مراسم و همچنین نسل‌های مختلف انقلاب نشان از تجدید عهدی دوباره با آرمان‌های انقلاب است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار