استاندار همدان:
استاندار همدان با حضور در جمع مردم شهرستان بهار در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن، با اشاره به اینکه مردم ایران از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید گفت: همبستگی مردم با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ستودنی است.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ 11 February 2022

به گزارش تابناک همدان،  دکترعلیرضا قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد:  ایام الله مبارک فجر یادآور روز‌هایی است که مردم از دست طاغوت و طاغوتیان نجات پیدا کرده و در مسیر رشد، توسعه و استقلال قرار گرفتند. 

وی با بیان اینکه هرچه فشار دشمنان بیشتر شد استحکام و مقاومت مردم ایران نیز بیش از پیش افزون یافت. افزود: در طول این چهل و سه سال دشمنان نقشه‌ها و توطئه‌های فراوانی را به کار گرفتند تا مردم را از این مسیر منحرف و انقلاب ما را دچار شکست بکنند. 


استاندار همدان گفت: صلابت و ایستادگی مردم ما در مقابل دشمنان نشان داد که به هیچ وجه از آرمان‌های اعتقادی ارزش‌های اسلامی و قرآنی دست نخواهند کشید. 


قاسمی فرزاد حضور پرشور مردم و شهرستان شهید پرور بهار که فرزندان زیادی را تقدیم این مکتب و انقلاب کردند، در یوم‌الله ۲۲بهمن را  قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: مردم، همانطور که با امام عظیم الشان رحمت الله علیه پیمان بستند با مقام معظم رهبری این پیمام را تجدید کردند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار