سرپرست صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق از آغاز به کار نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا برای تهیه مایحتاج نوروز شهروندان در بافق خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵ 04 March 2015

به گزارش تابناک یزد، محمدکاظم صادقیان در حاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره بافق گفت: نمایشگاه بهاره امسال بر خلاف سال‌های قبل با حضور جمعی از مردم بافق در اداره سابق کشاورزی و سالن صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برپا شد.

وی خاطر نشان کرد: کالاهای مورد نیاز شب عید مردم در این نمایشگاه در 90 غرفه با میانگین 17 درصد تخفیف عرضه شده و به فروش می‌رسد.

سرپرست صنعت و تجارت بافق یادآور شد: مواد غذایی، آجیل، پوشاک، کیف و کفش، مواد شوینده و بهداشتی، خشکبار و ... از جمله اقلامی است که در این نمایشگاه در معرض فروش و عرضه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه همه علاقمندان می‌توانند اجناس خود را در این نمایشگاه عرضه کنند، عنوان کرد: ثبت‌نام غرفه‌داران برای دریافت غرفه در این نمایشگاه نامحدود است.

این مسئول خاطر نشان کرد: غرفه‌های آن دسته از افرادی که در اتاق اصناف شهرستان بافق ثبت‌نام کرده‌اند، در این نمایشگاه راه‌اندازی شده ضمن اینکه بیش از 40 درصد آنها کسبه و بازاریان بافقی هستند.

صادقیان، کنترل و متعادل‌سازی قیمت‌ها، دسترسی آسان به کالاهای مورد تقاضای مردم، اجرای آیین‌نامه اجرایی ماده 84 قانون نظام صنفی و نیز نظارت بر کیفیت کالا را از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز برای نظارت، کنترل و تنظیم قیمت‌ها از امروز آغاز شده است، تصریح کرد: مردم می‌توانند هر گونه تخلف احتمالی و ناهنجاری‌ها و نادیده گرفتن شئون اسلامی را به سامانه 124 گزارش دهند.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت بافق ادامه داد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از امروز به مدت یک هفته در ساعات صبح و عصر پذیرای مردم شهرستان بافق و سراسر استان یزد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار