رئیس پلیس فتا فارس گفت: کلاه برداران با ارسال پیامک به مردم با عنوان شکواییه در سامانه ثنا حساب افراد را خالی می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 14 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ سلیمانی گفت: سامانه ثنا وابسته به دستگاه قضا است و برای ثبت درخواست و شکایات مردم طراحی شده است.

او افزود: بسیاری از مردم به محض دریافت پیامک که حاوی لینک جعلی است آن را باز می‌کنند و وقتی وارد لینک شدند به درگاهی جعلی هدایت و آن جا از آن‌ها خواسته می‌شود که برای روئیت شکایتی که از آن‌ها شده باید ابتدا مبلغی را پرداخت کنند.

رئیس پلیس فتا فارس گفت: وقتی افراد شماره کارت و رمز دوم خود را وارد کردند حساب آن‌ها توسط کلاه برداران خالی می‌شود.

سرهنگ سلیمانی افزود: سامانه واقعی ثنا با عنوان عدل ایران برای افرادی که قبلا ثبت نام کرده اند پیامک ارسال می‌کند و اگر کسی در این سامانه ثبت نام نکرده باشد چنانچه شکایتی از او شده باشد به صورت دستی نامه به آدرس وی ارسال می‌شود.

 

رئیس پلیس فتا فارس گفت: در سایت‌های فروش کالا مانند دیوار هم از افراد کلاه برداری می‌شود لذا مردم قبل از انجام هرگونه معامله تا مطمئن نشوند پول به حساب کسی واریز نکنند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
کلثوم اعظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
سلام من به فریبرز شارزاده چهار سال پیش صدوده میلیون تومان دادم وبعد از یکسال بتاریخ چک پولرا پس نداد و الان سه سال است که شکایت کردم دردادگاه شهید بهشتی ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم و الان درخانه سازمانی ارتش ازدژبان نامه تخلیه خانه آمده و یکهفته وقت داده نه پولی دارم ونه کسیرا دارم و نجايى رادارم تورا بخدا قسم بدادم برسید درضمن مریض هستم و ناراحتی صرع دارم کمکم کنید.ممنون
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
من هم همینطور
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
فریبرز شارززاده آدم کلاهبرداری هست از منم کلاه برداری کرده شکایت کردم ازش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
این ملعون فریبرز شارزاده از خیلی ها مثل بنده کلاهبرداری کرده و از طریق سایت دیوار بارها و هر روز آگهی کلاهبرداری میذاره، اما هنوز نه پول مردم رو میده و نه دستگیر میشه و نه زندان میره متاسفانه. قوه قضائیه و ... خوابند با این همه که شاید بیش از 100 شکایت هست و انواع و اقاسم کلاهبرداری ها رو داره انجام میده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار