در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع)، همایش «دیدار با پدران آسمانی» ویژه فرزندان شهدای استان فارس در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ 15 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، همایش «دیدار با پدران آسمانی» همزمان با ایام سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، حضور خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و سلامت استان فارس عصر امروز، ۲۵ بهمن در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.

 

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: شهدا پدرانی هستند که راه، منش و سیره آن‌ها برای همیشه تاریخ راهنما است و برای همیشه تاریخ هم حرف برای گفتن دارند، پدرانی که در مسیر نورانی امیر المؤمنین(ع) و سید الشهدا(ع) قرار گرفتند و همانطور که ائمه معصومین برای همیشه تاریخ الگو هستند شهدا هم چون در این مسیر قرار گرفتند برای همیشه تاریخ الگو هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس هم در این مراسم با یادآوری آیات قرآن کریم گفت: شهدا در عرصه عبودیت و بندگی، مسیر نوارانی خود را طی کردند و به حق پیوستند و عند ربهم یرزقون شدند و جان خود را که بالاترین سرمایه و هستی آن‌ها بود در طبق اخلاص گذاشتند و برای خدا دادند برای اینکه به دشمن بله نگویند.

حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی‌پور، افزود: شهدا راه نورانی خود را خوب یافتند و فرزندان برومند آن‌ها اکنون راه نورانی، سیره، روش و منش آن‌ها را سر لوحه کار خودشان قرار دادند. البته تمام فرزندان شهدای این مرز و بوم باید سیره پدران خود را به عنوان الگو قرار دهند و این الگو هم باید به جامعه تسری یابد.

 

در این مراسم که با همکاری و مشارکت کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، گروه جهادگران شاهد، قرارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) سپاه فجر، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، برگزار شده بود، ضمن تقدیم تندیس مقاومت، ایستادگی و ایثار از طرف فرزندان شهدای دفاع مقدس به فرزندان شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت، تجلیل از چند نفر از پدران شهدا و گلباران مزار مطهر شهدا از تابلوی نقاشی طرح انتزاعی شهدای فارس نیز رونمایی شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار