عملیات اجرایی ساخت زورخانه شهرداری بافق همزمان با ولادت حضرت علی (ع) در محور تاریخی گردشگری میدان خان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲ 16 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شهردار بافق در این مراسم گفت: طرح احداث زورخانه شهرداری بافق و مجموعه‌های پیرامون آن از جمله طرح‌هایی بود که برای بازآفرینی شهری در محدوده محور تاریخی امامزاده عبدالله تا میدان خان پیش بینی شده بود.


علی نوروززاده افزود: این زورخانه با اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان در مدت یک سال ساخته خواهد شد.


وی با اشاره به ساخت این زورخانه بر اساس معماری اصیل و سنتی ایرانی و اسلامی تصریح کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳۴۰ مترمربع شامل گود زورخانه، مجموعه پذیرایی و اماکن بهداشتی مورد نیاز آن است.


تدارک تیم شهید قندی برای دور برگشت لیگ دو


نارنجی پوشان یزدی که در تعطیلات نیم فصل به سر می‌برند در دیداری تدارکاتی مقابل تیم لیگ یکی مس در کرمان با گلی دیرهنگام بازی را واگذار کردند.


آسیابانپور سرمربی تیم شهید قندی در پایان این بازی از جدایی کاکه و ابولحسنی خبر داد و گفت: تا چند روز دیگر چند بازیکن جدید به جمع نارنجی پوشان یزدی می‌پیوندند.


رقابت جذاب سوارکاران در شاهدیه


در این مسابقات ۲۰ چابکسوار با با اسب هایشان در پیست سوارکاری آزادی شاهدیه با هم کورس گذاشتند که اسب‌های آز دهقانی، خورشاه و عقاب بیحق اول تا سوم شدند.


حضور تیم سنگ‌آهن بافق در مسابقات هندبال نوجوانان کشور


این رقابت‌ها از ششم اسفند ماه با حضور ۲۰ تیم در گچساران آغاز می‌شود که تیم سنگ آهن بافق نماینده استان در مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور است.


کناره گیری نماینده استان از لیگ فوتسال مناطق کشور


تیم یادآوران شاهدیه که قرار بود از امروز در گروه چهارم این رقابت‌ها در ایذه خوزستان به میدان برود از حضور در لیگ مناطق کشور انصراف داد.

 

اما تیم آتیه سازان یزد دیگر نماینده استان که میزبان گروه پنجم این رقابتهاست چهار بر دو از سد تیم سپاهان ایذه گذشت.

برچسب ها: زورخانه ، شهرداری ، بافق ، احداث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار