رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ استان فارس از برگزاری مسابقات کشوری بیلیارد در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ 04 March 2015

کمال پاک‌فطرت از برگزاری مسابقات کشوری بیلیارد رشته «ایت‌بال» در شیراز خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات به دو صورت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قهرمانی ورزشکاران فارس در مسابقات بیلیارد قهرمانی آسیا افزود: این ورزشکاران علاوه بر مقام قهرمانی در مرحله تیمی این مسابقات، یک مقاوم دوم و سومی نیز در بخش انفرادی کسب کردند.

رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ استان فارس با بیان اینکه وضعیت بیلیارد استان فارس در کشور منحصر به فرد است گفت: همه بضاعت تیم ملی بیلیارد از ورزشکاران استان فارس است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بیلیارد استان فارس از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است اما متأسفانه از سوی فدراسیون بیلیارد و بولینگ هیچ‌گونه توجه خاصی به این ورزش در استان فارس نمی‌شود.

پاک‌فطرت ‌با ابراز امیدواری نسبت به ظرفیت‌سازی و پشتوانه سازی مناسب این رشته در استان عنوان کرد: امسال 5 باشگاه جدید بیلیارد و بولینگ در استان تأسیس شده و در کنار آن نیز چند باشگاه که با ملاک‌های استاندارد این رشته مطابقت نداشتند تعطیل شدند.

رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ استان فارس با اشاره به این‌که سرمایه‌ اولیه برای تأسیس باشگاه بیلیارد و بولینگ یک میلیارد ریال است بیان کرد: 5 باشگاه جدید این رشته نیز در نوبت صدور مجوز تأسیس در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار