استاندار ایلام گفت: به دلیل شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، یک هفته دیگر آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی استان بصورت غیرحضوری و از طریق بستر شاد خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶ 19 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست ستاد کرونا استان اظهار داشت: آموزش برای عشایر روستایی تا حداکثر زیر ۵۰ نفر با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت حضوری و مهدهای کودک با نظر شورای مهد می تواند فعالیت داشته باشند.

وی افزود: آموزش در آموزشگاه های استان ایلام تا سقف ۱۵ نفر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نیز بصورت غیرحضوری است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای اعمال دورکاری کارکنان ادارات استان با توجه به شیوع اومیکرون و انتشار سریع این ویروس، تابع تصمیم و مصوبات ستاد کرونا ملی هستیم.

وی در ادامه خواستار ترغیب انجمن اولیاء برای تزریق واکسن توسط دانش آموزان شد و گفت: مدارس این برنامه مهم را با با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار دهند.

استاندار ایلام در خصوص دورکاری کارمندان نیز یادآور شد : تنها مادران باردار و مادران دارای فرزندان زیر ۵ سال می توانند از دورکاری استفاده کنند.

بهرام نیا تاکید کرد: کارشناسان بهداشتی در برنامه های صدا و سیما و از طریق رسانه ها مضرات عدم تزریق واکسن را تشریح کنند.

وی بیان داشت: به هر اندازه که مردم از دوز اول، دوم و سوم واکسن کرونا استقبال کنند، شاهد کاهش تعداد مرگ و میر تعداد مبتلایان کرونا در استان خواهیم بود .

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به پایان سال و نیاز مردم به مایحتاج عمومی گفت: در این شرایط با حضور مردم در میادین و بازار تراکم ایجاد می شود و این مهم باعث چرخش بیشتر ویروس می‌ شود.

وی تصریح کرد: برای کاهش تراکم در بازار در ماه پایانی سال، شهرداری ها در سطح شهرستان ها غرفه هایی را در قالب بازارچه های کوچک به منظور کاهش تراکم و جلوگیری از ازدحام جمعیت ایجاد کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار