مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: در بهمن ماه امسال بالغ بر ۳۱۰۰ مورد گشت مشترک از واحد‌های صنفی، خدماتی و تولیدی انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 20 February 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامرضا سالاری گفت: در این بازرسی‌ها به یک‌هزار و ۸۲۹ واحد صنفی و تولیدی تذکر داده شد و برای ۳۸۰ واحد نیز تشکیل پرونده شده است و متخلفان۲۴ میلیارد ریال جریمه شدند.

او گفت: پرونده‌های متشکله در گشت‌های مشترک با سرعت بیشتری رسیدگی شده و در راستای بازدارندگی هر چه بیشتر مجازات اشد برای متخلفین اعمال و اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد گزارشات و شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اعلام کنند تا موارد در گشت‌های مشترک بررسی و متخلفین اعمال قانون شوند.

به گفته سالاری سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یک نهاد شبه قضایی عهده دار رسیدگی به پرونده‌های متشکله است و هر چند قانونگذار دستگاه‌های متولی نظارت را مشخص کرده ولیکن سازمان تعزیرات حکومتی در شرایط فعلی اقتصادی و در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه اقدام به فعال کردن گشت‌های مشترک بازرسی کرده که با همکاری سازمان صمت، اتاق‌های اصناف، جهاد کشاورزی، شبکه‌های بهداشت و ... با تمرکز بر تولید و عرضه کالا‌های اساسی در حال انجام است.

برچسب ها: جریمه ، اصناف متخلف ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار