نماینده مردم فیـروزآباد، قیروکارزین، فراشبند در مجلس ضمن تشریح مصوبات سفر نایب رئیس مجلس در فراشنبد، تصریح کرد: از مهم‌‎ترین مصوبات این سفر این است که فاز دوم پالایشگاه گاز فراشبند در سال ۱۴۰۱ عملیاتی خواهد شد و یک دستگاه سی‌تی اسکن به بیمارستان امام هادی(ع) فراشبند اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 20 February 2022

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: محمد مهدی فروردین در تشریح اهم مصوبات سفر علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و علی خضریان به شهرستان فراشبند، عنوان کرد: جهت تکمیل فاز دوم پالایشگاه گاز آغارودالان مقرر شد, نشستی با نماینده وزارت نفت و شرکت پیمانکار جلسه ای در دفتر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار و موانع رفع و تکمیل این پروژه عملیاتی شود.

وی، اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان فراشبند را یکی دیگر از مصوبات این سفر دانست و افزود: جهت تکمیل جاده فراشبند - مسقان - شیراز مصوب شد قیر مورد نیاز پروژه توسط وزارت راه تامین شود و بازگشایی و زیرسازی توسط راهداری استان فارس با اعتبارات استانی اجرایی شود.

فروردین با بیان اینکه در اینکه گازرسانی به بخش دهرم و دژگاه تا پایان سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد، یادآور شد: همچنین در این سفر مصوب شد, آبرسانی به شهر فراشبند و دهرم با مشارکت آبفا استان و شرکت سورمه طی بازدید میدانی مدیرکل آبفا در فاز اول چاهها تجهیز و در فاز دوم از سد نرگسی تفاهم نامه ای نوشته شود و مشکلات آب این مناطق مرتفع شود.

نماینده مردم فیـروزآباد، قیروکارزین، فراشبند در مجلس تصریح کرد: همچنین در این سفر مصوب شد، روستاهای بخش دهرم به عنوان هدف محرومیت زدایی از لحاظ زیرساخت، آب، برق، گاز مشکلاتشان مرتفع شود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار