فرمانده انتظامی شهرستان شازند از پلمب يک مطب پزشکي غير مجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ 22 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " عبد الرضا جودکی " افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان شازند در تحقیقاتی از جعل عنوان پزشک و راه اندازي غيرقانوني مطب از سوی فردی در یکی از محله های شهرستان شازند مطلع شدند.
این مقام انتظامی یادِآورشد: در تکمیل تحقیقات پلیس، مطب این فرد که با طبابت غير قانوني و بدون رعايت پروتکل هاي بهداشتي، سلامت و جان شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی و بلافاصله در هماهنگي با دستگاه قضائی،تیمی از ماموران این پلیس به همراه نماينده دانشگاه علوم پزشکي شهرستان شازند، به آدرس مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: در زمان حضور تیم اعزامی در محل، مشاهده شد که این مطب پزشکی، به صورت غیرقانونی در حال فعالیت بوده و متصدی مطب نیز با پوشش فرم پزشکی در حال فعالیت است و هیچ گونه مدرک پزشکي معتبری برای ارائه ندارد.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند اظهار داشت: از این محل تعدادی وسایل پزشکی کشف و محل فعالیت بدون مجوز این فرد با دستور مقام قضائی پلمپ و متصدی آن نیز برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان شازند با اشاره به اينكه طرح‌هاي بازديد از صنوف به صورت مستمر ادامه دارد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار