عضو شورای شهر یزد:
عضورر شورای شهر یزد رسیدگی به پرسنل آتشنشانی، ضرورت و اهمیت آموزش‌های مورد نیاز برای آتشنشانان و در نهایت رضایت شغلی کارکنان را گامی موثر به منظور تحقق اهداف این سازمان خواند.
کد خبر: ۱۰۳۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ 23 February 2022

«فاطمه زارع» اظهار کرد: ایجاد زمینه‌های مناسب برای آموزش همگانی مردم به منظور پیشگیری از بروز حوادث مختلف و حفاظت از سرمایه های ملی و همچنین برخورداری از آموزش های لازم و ضروری برای انجام ماموریتها به نحو احسن از جمله وظایف ضروری و با اهمیت سازمان آتشنشانی است.

به گفته نماینده شورای اسلامی شهر یزد در سازمان آتشنشانی، هر سازمانی دارای یک جسم و روح است و محیط فیزیکی سازمان جسم و فرهنگ حاکم بر سازمان به منزله روح آن است.

وی گفت: سازمان و رفتار سازمانی و اثرات آن رفتار سازمانی دارای یک سری متغیرهای مستقل و وابسته است که در میان متغیرهای وابسته رضایت شغلی، جایگاه ممتازی دارد و در میان متغیرهای مستقل، فرهنگ سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این عضو شورای اسلامی شهر عنوان کرد: در عین حال یکی از ارزش‌های بسیار مهم در کار گروهی هماهنگی و همکاری پرسنل است که در سازمان آتشنشانی همه این موارد به نوعی به هم وابسته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، زارع در پایان گفت: رسیدگی به پرسنل آتشنشانی، ضرورت و اهمیت آموزش‌های مورد نیاز برای آتشنشانان و در نهایت رضایت شغلی کارکنان گامی موثر است به منظور تحقق اهداف سازمان آتشنشانی و در نهایت حفاظت از سرمایه های ملی، اهداف آتشنشانی حفاظت از سلامت افراد، جلوگیری از آسیب به اموال و در نهایت حفاظت از محیط زیست است چنانکه پیام آتشنشانان نیز فرهنگ ایمنی ، شهری ایمن و زندگی آرام است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار