مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور که در حال حاضر نام نویسی آن در حال انجام است، ۷۸۸ نفر جذب آموزش و پرورش استان مرکزی می شوند.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 23 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهرام حسین آبادی افزود : در نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر در وزارت آموزش و پرورش استخدام می شوند که سهم استان مرکزی ۷۸۸ نفر می باشد.
وی اظهار داشت: ۲۶۰ آموزگار ابتدایی، ۱۵ آموزگار استثنایی و ۳۱ مراقب سلامت، امسال در دوره ابتدایی بدون احتساب جنسیت جذب آموزش و پرورش می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: الباقی این نیروها با توجه به رشته تحصیلی بعنوان دبیر و هنرآموز، مربی امور تربیتی و یا معلم تربیت بدنی به استخدام آموزش و پرورش استان مرکزی در خواهند آمد.
حسین آبادی اظهار امیدواری کرد: با توجه به کاهش درصد کمبود نیروی انسانی استان در پی جذب نیروهای جدید، شاهد نشاط و پویایی بیشتر با حضور نیروهای جوان در مدارس باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی یادآور شد: این افراد پس از پذیرش در آزمون علمی و مصاحبه تخصصی و گزینش باید یک دوره آموزشی فشرده را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.
وی اضافه کرد: علاوه بر نیروهای جذب شده در آزمون استخدامی، سالانه حدود ۵۰۰ نفر نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.
گفتنی ثبت نام نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه مورخ ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۰آغاز و لغایت روز جمعه ۶ اسفندماه ادامه دارد.
طبق اطلاعیه سازمان سنجش کشور آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش روز ۱۶ اردیبهشت و رشته‌های شغلی سایر دستگاهها در روز ۳۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار