مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: دستگاه‌های خدمت رسان و دفاتر پیشخوان برتر در ارائه خدمات به مردم تقدیر خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 24 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا پاکدل در جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی گفت: باید تلاش کنیم ضمن رفع دغدغه‌های دفاتر در موارد گوناگون، شرایط برای ارائه خدمت مطلوب‌تر به مردم فراهم شود.


وی از موافقت کارگروه برای صدور ۱۲ پروانه دیگر برای دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی و ۱۵ دفتر پیشخوان شهری در سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای تشکیل کارگروه تاکنون مجموعا در سطح استان یزد ۶۴ پروانه جدید برای دفاتر ICT روستایی و پیشخوان شهری صادر شده که در کنار دفاتر قبلی در حال فعالیت و خدمات دهی به مردم هستند.


پاکدل با تاکید بر ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی توسط دفاتر دارای پروانه تصریح کرد: باید تلاش کنیم در دفاتر پیشخوان، خدمات باکیفیت بالا و سرعت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد و به منظور ایجاد انگیزه، تصمیم گرفته شد دفاتر پیشخوان همچنین دستگاه‌های خدمت دهنده برتر، معرفی و تقدیر شوند.


در این جلسه مجید دهقانی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و از اعضای کارگروه دفاتر پیشخوان، با اشاره حقوق شهروندی و لزوم بازنگری در مدل اقتصادی دفاتر، گفت: باید سعی کنیم خدمات متنوع و مطلوب، در نزدیکترین محل به سکونت متقاضیان به آن‌ها ارایه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار