با کمک خادمیاران آستان قدس رضوی ۸ زندانی مادر جرائم غیرعمد در شیراز آزاد شدند.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 27 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: به گفته مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی میزان محکومیت مالی این مادران ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که بخشی از این مبلغ را شاکیان پرونده بخشیده اندو مابقی را هم خادمیاران رضوی با کمک خیران تامین کرده اند.
دژبد افزود: آزادی این زندانیان در قالب پویش ملی نظر امام رضا علیه السلام صورت گرفته و قرار است زندانیان آزاد شده دراین پویش به همراه خانواده‌های خود با حضور در حرم مطهر امام رضا علیه السلام با سبک زندگی سالم آشنا شوند.
او ادامه داد: خانواده‌های زندانیان آزاد شده در قالب پویش ملی نذر امام رضا علیه السلام از طرف کانون قدس رضوی در استان‌ها تا یک سال زیر پوشش حمایت های مادی و معنوی قرار می گیرند.

 

مدیر کل زندانهای فارس هم دراین مراسم با اشاره به آزادی 400زندانی جرائم غیرعمد در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: محکومیت مالی این زندانیان که با همکاری خیران پرداخت شده بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.
ابراهیمی افزود: در زمان حاضر بیش از ۹۰۰ زندانی جرائم غیر عمد با محکومیت مالی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در زندان های فارس هستند که چشم امیدشان به دستان خیران است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار