در آستانه میلاد امیرالمومنین (ع) ۱۰ نفر زندانی جرائم غیرعمد به همت بسیج اصناف سپاه فجر فارس آزاد شدند.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 15 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل زندان‌های فارس در مراسم آزادسازی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در شیراز گفت: میزان بدهی این ۱۰ نفر ۲۳۵ میلیون تومان بوده که از این مقدار، ۱۵۰ میلیون تومان را طلبکاران گذشت کردند، ۵۰ میلیون تومان را ستاد دیه و ۱۰۰ میلیون تومان هم توسط خیران تامین شده است.

اسحاق ابراهیمی افزود: هم اکنون بیش از ۸۲۹ زندانی محکوم مالی غیرعمد در استان فارس وجود دارد که چشم‌انتظار آزادی از زندان هستند.

محمود هاشمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس هم با تاکید بر پیشگیری از به زندان افتادن افراد، تصریح کرد: باید بازاریان بیشتر از این مراقب هم باشند و فرهنگ همکاری و همیاری آنچنان توسعه یابد که اجازه ندهیم کسی به دلیل بدهی‌های مالی غیرعمد پایش به زندان باز شود.

مهدی دوکوهکی مسوول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس نیز در این برنامه با بیان این که اصناف و بازاریان با قدرت تمام همراه نظام و انقلاب بوده و هستند، اظهار داشت: با وجود شرایط حاکم بر جامعه و مشکلات مالی و اقتصادی، اصناف و بازاریان از کار خیر دست نکشیدند.

او با تاکید بر این که زندانیان غیر عمد مخل امنیت نیستند، ادامه داد: تا امروز از یک سال گذشته ۴۴۹ میلیون تومان توسط بسیجیان اصناف برای آزادی زندانیان جمع‌آوری شده و ۳۵۰ فقره کارت هدیه همراه با تهیه ۱۲۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار