فرماندار لامرد از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 02 March 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل رستگار در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرستان لامرد گفت: همه دستگاههای خدمت رسان پذیرای میهمانان نوروزی هستند و با فراهم کردن همه شرایط بهداشتی، امکان اسکان را برای هموطنان در شهرستان فراهم می کنند.

وی گفت: بالاخره پس از گذشت دوسال ستاد سفرهای نوروزی فعال شد، و باید بستر را فراهم کرد تا شاهد حضور مسافرین نوروزی باشیم.

فرماندار لامرد گفت: با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا و وضعیت آب وهوایی مطلوب، در شهرستان شاهد حضور گسترده مسافرین در لامرد و بازار دهشیخ خواهیم بود.

وی گفت: برقراری سفرهای نوروزی مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه تزریق واکسن کرونا است که حوزه بهداشت باید اهتمام جدی در این زمینه داشته باشند.

فرماندار لامرد گفت: برای زیباسازی و پاکسازی سطح شهرها و روستاها باید اهتمام جدی داشت تا زمانی که مسافران نوروزی وارد شهرستان می شوند بدانند که شهرستان، شهرستانی پویا و سرزنده است و این اتفاقات باید رقم بخورد.

رستگار افزود: از ۱۵ اسفندماه به مدت یک ماه هرگونه عملیات حفاری توسط دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز و تلفن جلوگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه باید از جایگاه های سوخت و مراکز اقامتی بازدید شود تاکید کرد: کنترل و نظارت ها فعال شود تا میهمانان نوروزی در این شهرستان در زمینه خدمات رسانی به مشکلی برنخورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار