رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شازند از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب و دستگیری یک نفر در بازرسی از خودروهای عبوری شهر آستانه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 05 March 2022

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، محمد اتابکی افزود: در پی بازرسی یک خودروی مشکوک توسط واحد گشت کلانتری آستانه در حین تردد در مسیر بازرسی کلانتری این شهر متوقف شد در بازرسی از این خودرو یک دستگاه فلزیاب کشف شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شازند یادآورشد: متهم به دستور مقام قضایی و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شازند پس از از تنظیم صورت‌جلسه حمل و نگهداری غیرمجاز دستگاه فلزیاب به‌منظور تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان ارجاع داده شد.
او گفت: دستگاه فلزیاب کشف شده پس از گذراندن مراحل قانونی به اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تحویل داده شد.
اتابکی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران میراث‌فرهنگی، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن۳۳۲۵۸۰۴۱ اطلاع رسانی کنند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شازند گفت: بر اساس مادهٔ واحده قانون مصوب ۷۹ ، هرگونه ساخت، خریدوفروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از دستگاه فلزیاب بدون اخذ مجوز از سوی وزارتخانه جرم محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار