به مناسبت روز جهانی گردشگری، در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور مسعود سلطاني فر و محمدباقر نوبخت معاونين رئیس‌جمهور، علی ربیعی وزیر کار، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از فعالان گردشگری بخش دولتی و خصوصی برنامه ای برای تقدیر از فعالان وبرترین های صنعت گردشگری در سال ۹۴ و نیز برگزیدگان دومین جشنواره مشارکت‌های ملی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 30 September 2015

به گزارش تابناک یزد،سيد مصطفي فاطمي با اعلام اين خبر گفت: جشنواره مشارکت‌های ملی گردشگری  که به منظور معرفی جاذبه‌های ناشناخته و کمتر شناخته شده در چهار محور عکس در دو سطح عمومی و حرفه‌ای، ایده‌های نو، خاطره‌نویسی و فیلم کوتاه 60 ثانیه‌ای و با همکاری سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی و فعالان مردمی در حوزه گردشگری برگزار گردید، از استان يزد آقاي عليرضا نخستين در بخش ايده هاي نو، حائز رتبه اول گرديد.

سرپرست معاونت گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي استان يزد در ادامه افزود: طرح ايشان با عنوان "یک میلیون چراغ سبز " ارائه گرديده بود که تاکید این  طرح بر  واقعیت وجود امنیت در  ج. ا. ایران برای گردشگران علی رغم  تبلیغات سوء غربی بوده بدین ترتیب که با نصب  صفحه هوشمند نقشه ایران در فرودگاه  بین المللی امام خمینی ( ره ) از گردشگران خارجی دعوت می گردد  هنگام خروج ازکشور برای نشان دادن رضایت خاطر از سفر خوشی که در ج.ا.ایران داشته و  احساس و  وجود امنیتی را که خود شاهد آن بوده اند چراغ سبزی را در این صفحه روشن کنند و این خود سندی انکار ناپذیر بر نادرستی تبلیغات سوء علیه کشورمان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار