فرمانده انتظامی فسا از کشف یک تن و ۵۹۹ کیلوگرم موادمخدر طی سال ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 09 March 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سرهنگ محمدهاشم قسام با اشاره به اثرات سوء موادمخدر به عنوان پدیده شوم و خانمان سوز و همچنین زمینه ساز بروز جرائم مختلف در جامعه، اظهار داشت: مقابله جدی با سوداگران مرگ اعم از قاچاقچی و خرده فروش به صورت جدی در دستور کار پلیس شهرستان فسا قرار دارد.

وی افزود: در سال جاری همزمان با انجام اقدامات تخصصی پلیس به منظور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی نیز به صورت هفتگی در نقاط مختلف شهرستان اعم از شهر، بخش ها و روستاها با هدف ناامن سازی محیط برای خرده فروشان ، اجرا گردید.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا و از ابتدای سال جاری تا کنون، یک تُن و ۵۹۹ کیلو و ۵۵۴ گرم انواع موادمخدر کشف شده است که این میزان کشفیات، نسبت به سال قبل ۴۶ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ قسام گفت: در این مدت، ۳۶ قاچاقچی و ۳۴۵ خرده فروش دستگیر و روانه دادسرا شدند و ۱۲۹ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز بازپروری داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از همکاری و مشارکت شایسته مردم در راستای برخورد با سوداگران مرگ قدردانی کرد و افزود: اعتیاد و مواد مخدر هزینه های زیادی را به خانواده و جامعه تحمیل می کند که ضروریست آحاد مختلف جامعه در این زمینه هوشیار بوده و با افزایش آگاهی، نقش خود را در پیشگیری از اعتیاد نزدیکان و تنگ کردن عرصه بر سوداگران مرگ به خوبی ایفا کنند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار