سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت: فرمانداران تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی را با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم کنند
کد خبر: ۱۰۳۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ 09 March 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار عباسی افزود:  وضعیت استان از نظر ابتلا و بستری به کرونا به مدد دغدغه و اهتمام جدی همه اعضای ستاد کرونا و قرارگاه عملیاتی رو به بهبودی است.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید باستانی نوروز و احتمال افزایش ۵۷ درصدی مسافران نوروزی هرچند همه مدارس و زائرسراها و مهمانپذیرهای ادارات تعطیل هستند، اما باید در مکان های مجاز تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران فراهم شود.

عباسی ادامه داد: به منظور کاهش حجم تجمع در مرکز اصلی شهر از شهرداری خواسته شده تعدادی بازارچه در راستای جلوگیری از ازدحام مردم در مرکز شهر انجام دهد.

وی بیان داشت: : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مناطق گردشگری ویژه استان که مهمانان نوروزی بازدید می کنند، تمهیدات لازم را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام انجام دهند.

عباسی مطرح کرد:  نیمه شعبان ویزا برای عتبات عالیات لغو شود که این امر موجب می شود با حجم زائران مواجه شویم که باید تمهیدات لازم برای پروتکل های بهداشتی انجام گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار