فرمانده سپاه ناحیه دهلران اظهار داشت: دشمن امروز ارزش‌های و جونان ما را نشانه گرفت است که راهیان نور ظرفیت بسیار خوبی برای معنویت افزایی و مقابله با ترفندها و توطئه‌های دشمنان است که باید همه در این مسیر گام برداریم.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 15 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مرغزاری افزود: : مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین چندین بار تاکید داشتند و راهیان نور می‌تواند در این زمینه با روایت و تبیین دوران هشت سال دفاع مقدس و اقتدار و عظمت ایران اسلامی در برابر قدرت‌های استکباری جهانی، نقش به سزایی داشته باشد.

وی گفت: هر یک از ما در برابر تعهد دینی و انقلابی وظیفه داریم، پاسدار خون شهدا و انتقال ارزش‌های انقلاب نسل جوان برای و آشنایی بیشتر باشیم که این فرصت در دل راهیان نور وجود دارد.

سرهنگ مرغزاری ادامه داد:  نسل جوان با حضور در مناطق جنگی و مرور خاطرات رزمندگان و آشنایی با حوادث و رویدادهای دوران هشت سال دفاع مقدس، می‌توانند در فضای جبهه‌های حق علیه باطل قرار گرفته و با فرهنگ دفاع مقدس بیش از گذشته آشنا شوند.

وی گفت: یادمان‌های شهید باقری، سیدالشهدا والفجر یک هم در حوزه شهرستان وجو دارد و شهرستان دهلران همانند سالهای گذشته آماده استقبال از کاروان‌های راهیان نور است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار