مسوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بیان داشت: : ۵۰ نفر استاد راوی و راوی با استقرار در محل یادمان های استان پذیرای کاروان های راهیان نور از نقاط مختلف کشور هستند.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 17 March 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ یداله رحمتیان گفت: این افراد از ۱۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ در محل یادمان های اصلی استان ایلام مستقر و عملیات های واقع شده در این اماکن را برای زائران تشریح می کنند.

ویبیان داشت : استاد راویان افرادی هستند که در زمان جنگ تحمیلی دارای مسوولیت و فرماندهی بوده اند و بر وقوع عملیات ها اشراف کامل دارند و راویان نیز افراد آموزش دیده ای هستند که در بین آنها رزمندگان دفاع مقدس نیز وجود دارد.

رحمتیان  تصریح کرد:  در کنار این روایتگران، بیش از ۵۰ نفر خادم بومی و غیربومی نیز در مناطق عملیاتی و یادمان ها تا پایان تعطیلات نوروزی مستقر هستند.

وی گفت:  تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر راوی آموزش دیده بومی از بین اقشار مختلف چون طلاب و فرهنگیان در استان ایلام ساماندهی شده اند که امسال حدود ۴۰ نفر راوی در مناطق عملیاتی مهران آموزش های میدانی را در مناطق عملیاتی چون قلاویزان، سه راهی جندالله و میمک فرا گرفتند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار