ایمانیه با تاکید بر اینکه در این نوروز فرهنگ مهماندوستی استان فارس را نشان دهید، بیان کرد: برای ترافیک جاده‌های ورودی به شیراز یا داخل شهر باید توجه ویژه شود که نیروی انتظامی باید اهتمام خاص و تدابیر لازم را در این زمینه داشته باشد تا مردم دچار ترافیک شدید نشوند.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 16 March 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمدهادی ایمانیه بعدازظهر امروز در جلسه ستاد سفرهای نوروزی با بیان اینکه امسال پس از 2 سالی که استان فارس درگیر کرونا بوده است پذیرای گردشگران و مسافران خواهد بود، اظهار داشت: حادثه سیل 98 و پذیرایی مردم شیراز از مسافران تبدیل به یک اتفاق تاریخی شده و در ذهن مردم کشور مانده است.

وی با اشاره به اهتمام دولت بر کاهش تصادفات در نوروز گفت: رئیس‌جمهور قول دادند که 3 استان برتر در امر کاهش تصادفات تشویق می‌شوند، در این زمینه پاشنه آشیل نیروی انتظامی و راهداری است هر چند دیگر دستگاه‌های امدادی هم نقش دارند اما این دو دستگاه نقش بیشتری دارند و هر امکانی نیاز است برای کاهش تصادفات تامین می‌شود.

استاندار فارس با بیان اینکه برای اسکان مسافران تدابیر لازم اندیشیده شود، افزود: فضاهای لازم برای اسکان تا امکان برپایی چادر برای مسافران فراهم و متواضعانه و خاضعانه با مسافران رفتار شود، همه دستگاه‌ها کمک کنند تا سفر برای مسافران ارزان تمام شود.

ایمانیه با تاکید بر اینکه در این نوروز فرهنگ مهماندوستی استان فارس را نشان دهید، بیان کرد: برای ترافیک جاده‌های ورودی به شیراز یا داخل شهر باید توجه ویژه شود که نیروی انتظامی باید اهتمام خاص و تدابیر لازم را در این زمینه داشته باشد تا مردم دچار ترافیک شدید نشوند.

وی با بیان اینکه شیراز شهری زیبا است بنابراین در این روزهای باقی مانده تلاش 24 ساعته بشود تا فضاهای شهری آماده باشد، عنوان کرد: جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های شهری در دستور کار قرار گیرد گلکاری میادین و خیابان‌ها هم که انجام شده و در حال انجام است.

استاندار فارس با بیان اینکه در کنار همه اقدامات انجام شده شان و تقدس سومین حرم اهل بیت رعایت شود، تصریح کرد: نیروی انتظامی در این زمینه پیشقدم هستند اما همه باید در این زمینه همکاری کنند تا اگر خلافی مظاهر شان سومین حرم دیده شد تذکر لسانی داده شود.

ایمانیه با تاکید بر خوش برخوردی در راهنمایی مردم و مسافران گفت: هر چه می‌توانید امکان راهنمایی مسافران فراهم شود سیستم‌های درمانی و تشخیصی که دانشگاه علوم پزشکی باید در آمادگی کامل باشد و اگر مسافران دچار مشکلاتی شدند راهنمایی درست شوند تا خدمات درمانی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه تابلو‌های شماره 1819 برای دریافت خدمات درمانی در سطح شهر قرار داده شود، افزود: برای اقامه نماز، مساجد باز باشند، مسجد که تعطیل بردار نیست و باید مساجد باز باشند به ویژه در شهرستان‌ها و شهرهای میان‌راهی این موضوع توجه بیشتری شود.

استاندار فارس با بیان اینکه پارکینگ از دیگر معضلات مسافران است، بیان کرد: بر همه سازمان‌ها تکلیف اخلاقی این است که پارکینگ اداره را در اختیار مسافران قرار دهند و این رسم مهمان‌نوازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار