فرماندار تفت گفت: آموزش در حوزه سلامت و درمان يكي از تاثيرگذارترين ابزارها در اين رابطه بوده است و مي‎‎تواند نتايج خوبي را در آگاهي بخشي به جامعه به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸ 04 March 2015

به گزارش تابناک یزد، "محمود زارع رشكوييه" در حاشيه برگزاري همايش آموزشي "نقش تغذيه سالم در سلامت زنان شاغل شهرستان تفت" در ديدار و گفت‌وگو با مدير مركز تحقيقاتي و درماني ديابت يزد، با اشاره به توجه ويژه دولت تدبير و اميد به عرصه‌‌هاي سلامت، يكي از مهم‎‎ترين بخش‎‎ها در اين عرصه‎‎ها را توجه به امور پيشگيرانه ارزيابي كرد.

وي گفت: آموزش در حوزه سلامت و درمان يكي از تاثيرگذارترين ابزارها در اين رابطه بوده است و مي‎‎تواند نتايج خوبي را در آگاهي بخشي به جامعه به دنبال داشته باشد.

 فرماندار تفت با اشاره به گسترش بيماري ديابت در جامعه، اطلاع‎‎رساني از خطرات پيدا و پنهان اين بيماري را يادآور شد و گفت: بهترين راه براي مواجه با توسعه اين بيماري، آموزش و اطلاع‎‎رساني است.

زارع ابراز اميدواري كرد كه با برنامه‏‏ريزي‎‎هاي خوب مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد شاهد نتايج مثبتي در مسير مقابله با بيماري ديابت باشيم.

"سیدمحمدرضا آقایی میبدی" رييس مركز ديابت يزد نيز در اين نشست با قدرداني از توجه فرماندار تفت به عرصه‎‎هاي بهداشت و درمان شهرستان، به خطرات بيماري ديابت اشاره و كاهش وزن، تحرك و ورزش، آرامش اعصاب و تغذيه سالم را از مهم ترين عوامل براي پيشگيري از بيماري ديابت ارزيابي كرد.

به گزارش ایسنا،مدير مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد همچنين بر ارائه آموزش‏‏هاي همگاني در اين رابطه تاكيد كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار