معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد: تمام مساجد استان یزد در ماه رمضان باز هستند و توزیع افطاری با رعایت پروتکل‌ها انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ 03 April 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام سلطانی با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، هیچ مسجدی به خاطر کرونا در ایام ماه مبارک رمضان بسته نخواهد بود، گفت: حتی مساجدی که امام جماعت هم ندارند، در ماه مبارک رمضان باز خواهد بود.توزیع افطاری در مساجد یزد با رعایت دستورالعمل‌ها


وی افزود: توزیع افطاری در مساجد مشکلی ندارد و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد گرفت.


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزدعنوان کرد: فاصله‌گذاری به‌مانند قبل نیازی نیست، اما حتی المقدر استفاده از ماسک در دستور کار نمازگزاران قرار گیرد.

حجت الاسلام خلیل سلطانی اظهار داشت: از بیش از ۲ هزار مسجدی که در سطح استان یزد داریم، بیش از ۱۷۰۰ مسجد باز خواهند بود و اقامه نماز سه وعده در این مساجد برگزار خواهد شد.

سلطانی با اشاره به اینکه محور اصلی برنامه‌ها در ماه رمضان با محوریت قرآن کریم است، ادامه داد: تمام مساجد دوره جزء خوانی قرآن کریم خواهند داشت و به امام مساجد ابلاغ می‌شود که تفسیر خلاصه‌ای از قرآن را داشته باشند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد اضافه کرد: جزء خوانی قرآن کریم در مساجد، تفسیر قرآن و جزء خوانی در منازل سه محور اصلی ما در ماه مبارک رمضان است.


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در مورد محدودیت در شب‌های قدر هم گفت: امسال برای شب‌های قدر محدودیت ساعت و فاصله‌گذاری برداشته شده، ولی استفاده از ماسک در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار