رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۱۱ بستری جدید ناشی از کرونا شبانه روز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های استان به ۳۱ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 05 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر جاسم محمدی روز سه شنبه اظهار داشت: از بستری های جدید چهار نفر مربوط به ایلام، ۲ نفر آبدانان، سه نفر دره شهر، یک نفر دهلران و چهار نفر نیز مربوط به سیروان است.

وی افزود: ۶۶ ابتلای جدید کرونا ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شد و مجموع مبتلایان هم اکنون به ۷۸ هزار و ۹۷۹ نفر افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: طی شبانه روز گذشته یک مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شده و مجموع فوتی های استان به یک هزار و ۲۴۳ نفر افزایش یافت.

دکتر محمدی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در ایلام نیز ۷۶ هزار و ۹۰۰ نفر است، گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون شهرستان ایلام ۳۰ هزار و ۷۷۱ بیشترین و چوار با ۸۸۸ ابتلا کمترین میزان ابتلا به کرونا را داشته اند.

وی ادامه داد: شهرستان های آبدانان و بدره در وضعیت قرمز کرونا، شهرستان های دره شهر، هلیلان، سیروان، ایلام و چوار در وضعیت نارنجی و دهلران، مهران، ملکشاهی، چرداول و ایوان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار