روابط عمومی حوزه علمیه ایلام:
روابط عمومی حوزه علمیه ایلام گفت: بر اساس آمار کشوری از زمان مشروطیت تا کنون ۴۳۰۰ طلبه شهید، قریب به ۱۵ هزار طلبه جانباز، رزمنده و آزاده و ۲۴ طلبه شهید مدافع حرم تقدیم نظام شده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰ 13 April 2022

یونس گلی روابط عمومی حوزه علمیه استان ایلام در خصوص اقدامات جهادی طلاب حوزه علمیه استان بیان داشت: در اوایل موج سوم گروهی جهادی تشکیل و به جهت تقویت روحیه بیماران و رفع استرس و اضطراب ناشی از بیماری منحوس و ناشناخته کرونا وارد میدان عمل شدند و توانستند تأثیر به سزایی در بیماران و مجموعه کادر درمان داشته باشند.

وی افزود: از جمله اهداف و چشم انداز این گروه تداوم و حفظ این اتحاد و حضور مستمر تا نابودی کامل کرونا است.

روابط عمومی حوزه علمیه اظهار کرد: از اقدامات جهادی دیگر می‌توان به جمع آوری کمک برای بیماران نیازمند و شناسایی آنها جهت رسیدگی به مشکلات متعدد خانواده تا حصول نتیجه مطلوب و گرفتن ارتباط معنوی و ایجاد صمیمیت و انس با بیماران جهت انتقال مباحث دینی به آنها بود.

گلی در خصوص اهم فعالیت‌ها از زمان تاسیس تاکنون تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های این مجموعه از زمان تاسیس می‌توان به پخش و توزیع پذیرایی و غذای مناسب در بین بیماران، ایجاد ارتباط مستمر بعد از ترخیص با بیمارانی که مشکل روحی داشته‌اند، دیدار با شاکیان زندانی‌ها و اخذ رضایت از آنها، برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف از جمله بردن خادمین امام رضا (ع) در بین بیماران و تغسیل و تدفین اموات کرونایی اشاره کرد.

روابط عمومی حوزه علمیه ایلام در خصوص اقدام طلاب و روحانیون جهادی به سیل زدگان اضافه کرد: ۳۰۰ بسته معیشتی و اسباب بازی بین سیل زدگان منطقه ماژین توزیع شد.

وی به فعالیت‌های فرهنگی در مناطق سیل‌زده نیز اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه‌های فرهنگی شاد برای نوجوانان و جوانان از جمله سخنرانی، مولودی خوانی، برگزاری مسابقات متنوع مانند طناب کشی، شعرخوانی و جلسات پرسش و پاسخ برگزار شد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: بر اساس آمار کشوری از زمان مشروطیت تا کنون ۴۳۰۰ طلبه شهید، قریب به ۱۵ هزار طلبه جانباز، رزمنده و آزاده و ۲۴ طلبه شهید مدافع حرم تقدیم نظام شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار