متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان فارس که پیامک دریافت کرده اند برای تکمیل پرونده خود به دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ 13 April 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس بیش از ۲۸۵ هزار نفر بود که با احتساب ثبت نام‌های اقدام ملی مسکن این عدد به بیش از ۴۱۵ هزار نفر افزایش یافت.

او اضافه کرد: ۱۷۲ هزار نفر به دلیل قرمز بودن فرم "ج" آن‌ها یا به عبارتی دیگر، چون از تسهیلات دولتی مسکن شامل زمین و وام استفاده کرده بودند و همچنین نداشتن شرایط لازم ثبت نام طرح ملی مسکن از این طرح حذف شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: مابقی متقاضیان در حال بررسی و پالایش هستند و آن‌هایی که پیامک دریافت کرده اند باید تا تاریخ مشخص شده در پیامک به دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

طالبان افزود: در بیشتر شهر‌های استان فارس اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ۲ طبقه با مصالح بنایی در حال اجراست که این الگو برای شهر‌هایی که مشکل تامین زمین در آن‌ها وجود ندارد بسیار الگوی مناسبی است.

او با بیان این که هزینه ساخت در ساختمان‌های ۲ طبقه ویلایی، کمتر است، گفت: پائین بودن هزینه ساخت در این شیوه، منجر به استقبال بیشتر متقاضیان از ساختمان‌های ۲ طبقه ویلایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: در شهر‌های شیراز، مرودشت، فسا، استهبان، کازرون و نورآباد به دلیل کمبود زمین ناچار به بلند مرتبه سازی هستیم، اما در بیشتر شهر‌های استان فارس با الگوی ویلایی ۲ طبقه پیش خواهیم رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار