نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید مدیریت‌ها را تنها بین چند نفر خاص تقسیم کنیم، گفت: باید نیروهای جوان تحصیل‌کرده، ولایی و انقلابی را در رده‌های دوم و سوم مدیریتی قرار گیرند تا کار تجربه کسب کنند و فردا بتوانیم از این جوانان در رده‌های مختلف مدیریتی استفاده کنیم و مثل امروز نگوییم نیرو نداریم.
کد خبر: ۱۰۳۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ 17 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در همایش جوانان حسنی اظهار کرد: تلاوت قرآن به ویژه در ماه مبارک رمضان تاثیر بسیار والایی در آینده روحی، معنوی و اخلاقی ما خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خداوند به ما توفیق داده در یک زمان، در جایی و در یک حکومتی، در یک عصری باب رحمت خود را بر ما باز شود که در حکومت طاغوت نیستیم، گفت: حکومت طاغوت حکومتی است که به طور رسمی مردم را به ظلمات دعوت می‌کرد اما اکنون این حکومت ولایی و اسلامی ما را به معنویت، اخلاق و قرآن دعوت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در زمان طاغوت درهای جهالت، فساد، ظلمت، فحشا، برهنگی شرب‌خمر و غیره را برای جوانان باز می‌کرد اما اکنون در این حکومت و نظام اسلامی درهای بهشت، حیا، حجاب، عزت و قرآن باز بوده و این برکات که در این زمان نصیب جوانان شده است و باید شاکر و قدردان باشیم که در این فضا زندگی می‌کنیم جوانی که با حجاب، حیا و معرفت‌الله آشنایی ندارد مسلما سرانجامش به جاهای دیگری کشیده می‌شود.

حسینی ادامه داد: البته که مطالبات جوانان به حق بوده و این حرف کاملا درست است که جوانان نیرو و انرژی مفید و بالایی برای اداره کشور هستند و باید به درستی تربیت، مدیریت و ساخته شود.

وی بیان کرد: گذشته جنگ و دوران سخت اقتصادی را تجربه کرده‌ایم و در همان دوران نیز جوانان بسیار خوب درخشیدند؛ باید حتما از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده کنیم، در زمینه استفاده از ظرفیت جوانان نیز بحث و گفت‌وگوهای زیادی داشتیم و باز هم مطالبه خواهیم کرد که واقعا به قشر جوان توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر امروز یک جوان باتجربه در مدیریت کاری نداریم باید اینها را در جاهایی قرار دهیم که برای آینده تبدیل به یک نیروی باتجربه شوند. باید به واسطه همین جوانان و توسط همین جوانان کادرسازی و نیروسازی انجام شود و این فرصت بسیار مهمی است که مسؤولان این کار را هم در حوزه برادران و هم در حوزه خواهران انجام دهند به طوری که اگر ما فرضا دو سال دیگر بخواهیم جوانی را به کار بگیریم نیرو داشته باشیم و در همه سطوح نیز باید این کار انجام شود.

حسینی عنوان کرد: از امروز باید شروع کنیم و در همه ادارات، شهرها و بخش‌ها نیروهایی را از قشر جوان تحصیل‌کرده، با دغدغه، ولایی، انقلابی و با روحیه جهادی به عنوان مثال در ردیف دوم و سوم مدیریت انتخاب کنیم تا به یک نیروی توانمند با تجربه تبدیل شوند.

وی افزود: مخالفیم به فرض یک فردی اگر چه انقلابی و ولایی است و پنج تا شش سال در یک جایگاه بوده دوباره در جایگاه دیگری قرار گیرد این دور خطایی است که جایگاه‌ها میان افراد محدودی در حال چرخش است. این خطا نباید تکرار شود و باید این دورگردانی‌ها حذف شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: درست است که عده‌ای افراد انقلابی و ولایی هستند اما باید به فکر آینده نیز باشیم همه ما نمی‌توانیم تا آخر این انقلاب که تا ظهور حکومت حضرت مهدی(عج) است مدیر باشیم و این موضوع هیچ راهکاری جزء نیروسازی ندارد و نیروسازی زمانی انجام می‌شود که از قشر جوان استفاده شود؛ مدیران، مسؤولان، فرمانداران و بخشداران فعلی همه باید یکی از کارهای اصیل‌شان در زمینه کادرسازی و پرورش نیروهای ولایی و انقلابی برای آینده باشد.

حسینی یادآور شد: امروز باید نیروهای جوان تحصیل‌کرده، ولایی و انقلابی را در رده‌های دوم و سوم مدیریتی قرار دهند تا کار تجربه کسب کنند و فردا بتوانیم از این جوانان در رده‌های مختلف مدیریتی استفاده کنیم و مثل امروز نگوییم نیرو نداریم.

وی افزود: وقتی یک دولتی شکل می‌گیرد و در راستای خدمت به نظام است همه باید تلاش کنیم تا به نحو احسن و به طور مطلوب از امکانات موجود برای پیشبرد اهداف کشور، نظام، اسلام و مردم استفاده کنیم؛ این انقلاب، کشور و نظام یک انقلاب، کشور و نظام عادی نیست، توقعات جهانی از این حاکمیت می‌رود، دشمنان جهانی دارد، آرمان‌های آن جهانی و دشمنی‌هایی که با انقلاب شده یک دشمنی‌ استثنایی است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: رهبران این انقلاب و افراد و اشخاصی که در ساختار این انقلاب مشارکت داشته‌اند، افراد عادی نیستند و این انقلاب، انقلاب اولیاءالله، فقها، دانشمندان، اساتید دانشگاه، خردمندان و حکما است و چنین انقلابی در جهان نداشته‌ایم، مگر اینکه در زمان ائمه‌ اطهار چنین انقلابی در تاریخ نداریم که همه برای تحقق انقلاب به میدان بیایند بنابراین باید کار و تلاش کرد، امید آفرید و باید جوانان در میانه میدان باشند و از همه جوانان می‌خواهم نسبت به فرموده مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب از مطالبات کوتاه نیایند و مطالبه‌گر باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار