مدیرکل کمیته امداد فارس از آغاز توزیع ٢٠ هزار بسته معیشتی در سراسر استان همزمان با هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ 19 April 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مرتضی موصلی سه‌شنبه ٣٠ فروردین در آیین اجرای پویش ملی "ایران همدل" در فارس گفت: با طرح موضوع مواسات و کمک‌های مومنانه از سوی رهبر معظم انقلاب طی دو سال گذشته تاکنون، دستاورد‌های بسیار خوبی در سطح کشور و استان فارس شکل گرفت و همه مردم و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی پای کار آمدند.

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز اقدامات خوبی انجام شد و در ۱۴ روز اول ماه مبارک امسال ٩ هزار نیکوکار جدید به جرگه حامیان اکرام در فارس افزوده شدند و نیکوکاران استان با اختلاف بیش از هزار نفری بالاتر از استان خراسان رضوی، رتبه اول را در این باره به خود اختصاص دادند.

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: در کنار توزیع بسته‌های معیشتی نیز طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده از ابتدای ماه رمضان اجرایی شده است.

موصلی گفت: از آنجا که یکی از سنت‌های حسنه اسلامی افطاری دادن به ویژه به نیازمندان است همه مساجد، دستگاه‌های مختلف، گروه‌های جهادی وابسته به سپاه و بیش از ٤٠٠ مرکز نیکوکاری حدود ۱۶۴ مرکز آشپزخانه مهدوی در مساجد و پایگاه‌های مختلف بسیج را به کار پخت و طبخ غذای گرم اختصاص داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار