برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان فارس ویژه شب‌های قدر از سوی معاونان این مرکز تشریح شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ 20 April 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: معاون سیمای مرکز فارس چهارشنبه ۳۱ فروردین به خبرنگاران گفت: ویژه برنامه احیای شب‌های قدر حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) که از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان برپا خواهد بود، توسط این شبکه به شکل زنده پخش می‌شود.

علی‌رضا باغبان‌منش افزود: مراسم احیاء شب ۲۱ ماه مبارک رمضان، علاوه بر شبکه فارس از شبکه شما هم پخش می شود.

وی گفت: علاوه بر حرم مطهر شاهچراغ(ع) مراسم احیای شب های قدر از سه نقطه آرامگاه حافظ ، حرم مطهر سیدعلاالدین حسین علیه السلام و یکی از روستاهای بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی نیز پوشش تصویری داده خواهد شد.

معاون صدای مرکز فارس نیز توضیح داد: ویژه برنامه «باران اجابت» ویژه شب های قدر از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به شکل زنده از رادیو فارس پخش می‌شود.

یاسر جمالی افزود: پخش دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه ثمالی، سخنرانی و دعای قرآن از مهمترین بخش های این ویژه برنامه است و رادیو در این ایام شنوندگان را همراهی می کند.

جمالی خاطرنشان کرد: برنامه «شب های آسمانی» نیز که به فضیلت و آداب شب های قدر می پردازد از رادیو فارس پخش خواهد شد.

معاون فضای مجازی مرکز فارس هم گفت: تولید و انتشار اینفو گرافی اعمال شب های قدر، پوستر ویژه حضور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده در مراسم شب احیا، دریافت آثار مردمی و تصاویر ارسالی مخاطبان و انتشار در فضای مجازی و تولید فتوکلیپ از تصاویر مراسم شب های قدر در روستاها و بقاع متبرکه استان فارس، از مهمترین برنامه های فضای مجازی شبکه فارس است.

ابوالحسن کرمی معاون خبر مرکز فارس هم از تلاش برای پوشش خبری کامل برنامه‌های شب‌های قدر در بخش‌های مختلف خبر صدا و سیمای استان خبر داد و گفت: مراسم احیای شب های پرفیض قدر در شیراز و شهرستان های فارس برای پخش از بخش های خبری شبکه های سراسری نیز ارسال خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار