فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: تاکتیک اصلی دشمن و استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران، شیوع و رواج مصرف مواد مخدر در جامعه ماست.
کد خبر: ۱۰۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 01 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی، چهارشنبه در آیین معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت بیان داشت: اعتیاد و مصرف مواد مخدر یکی از دلایل اصلی فروپاشی خانواده ها و بروز طلاق های عاطفی است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف دشمن برای اشاعه مواد مخدر، نفوذ فرهنگی و تخریب ارزش های معنوی جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار داشت: برای مقابله با اهداف پلید دشمن، انتظار داریم مردم در
ریشه کنی مواد مخدر در جامعه مشارکت فعال داشته باشند و در زمینه شناسایی خرده فروشان مواد مخدر و دارندگان سلاح های بدون مجوز بیش از پیش با نیروی انتظامی همکاری کنند.

گودرزی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: کلید واژه فکری نیروهای مسلح ما برگرفته ازتفکر امام حسین (ع) است که همانا پیروزی خون برشمشیر است.

این مقام انتظامی بیان کرد: پایداری در گفتار و عمل، وفای به عهد، شجاعت و صلابت از ویژگی های اصلی دست اندرکاران نیروی انتظامی است و با اتکای به این مولفه ها این نیرو تامین امنیت برای جامعه را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

گودرزی گفت: عزت واقتدارانقلاب اسلامی و مردم کشورمان به حدی است که درعرصه دیپلماسی،دشمنان ما درمذاکرات هسته ای ایران باگروه 1+ 5، سر تعظیم در برابر نمایندگان ملت ما فرود آوردند و ایران هسته ای را به رسمیت شناختند.

وی، در قسمت دیگری از سخنان خود به ظرفیت های استان فارس اشاره کرد و انتظار200هزار نفر گردشگر خارجی در نوبت بازدید از مجموعه جهانی تخت جمشید را بخشی از قابلیت های این استان دانست و آن را افتخاری برای ملت ایران و استان فارس توصیف کرد.

در این آیین، سرهنگ دوم دلاور القاصی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت معرفی و از خدمات سرهنگ علی شیبانیان فرمانده پیشین این نیرو تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار