فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که در عملیات‌های جداگانه، بیش از نیم تُن موادمخدر در این استان کشف شده است.
کد خبر: ۱۰۴۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 24 April 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سردار رهام بخش حبیبی یکشنبه چهارم اردیبهشت به خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی شهرستان‌های قیروکارزین، فیروزآباد و نی‌ریز طی عملیات‌های مختلف موفق به کشف ۳۲۰ کیلوگرم تریاک و ۱۷۰ کیلوگرم حشیش شدند.

حبیبی در توضیح این خبر گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، صبح امروز مأموران انتظامی شهرستان "فیروزآباد" مطلع شدند یک سواری پژو پارس در حال انتقال مقداری تریاک از قیروکارزین به سمت شیراز است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران سریعا به محور مذکور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو پژو را شناسایی و دستور توقیف را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار به سمت قیروکارزین کرد، عنوان داشت: ماموران پلیس فیروزآباد با همکاری کارکنان انتظامی قیروکارزین پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه در بازرسی از سواری پژو ۳۲۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، ادامه داد: راننده قاچاقچی پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام ارشد انتظامی استان فارس همچنین گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان "نی‌ریز" حین گشت‌زنی در محور "سیرجان-شیراز" به یک سواری پراید مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

حبیبی با بیان اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پراید را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان استان با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو ۱۷۰ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد، گفت: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

حبیبی همچنین خاطرنشان کرد: این استان محل ناامنی برای قاچاقچیان است و سوداگران مرگ مطمئن باشند که با تیزبینی پلیس با هیچ ترفند و جاسازی نمی‌توانند مواد مخدر را به فارس انتقال دهند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار