عالم اهل سنت خراسان شمالی:
عالم اهل سنت خراسان شمالی شرکت در راهپیمایی روز قدس را نشانه ظلم ستیزی مردم دانست و گفت: اهل سنت خراسان شمالی در این روز انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 26 April 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، غفورآخوند یزدانی اظهار کرد: مسجدالاقصی، بیان‌آور جنایات و تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی به اماکن مقدس مسلمین و مردم فلسطین است.

 

امام جمعه اهل سنت دهستان باغلق خراسان شمالی ادامه داد: بنابراین حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، به منزله زنده نگهداشته شدن فلسطین و آگاهی بخشی از ظلم و جنایات صهیونیست‌ها بر مردم این کشور است.

 

وی افزود: دفاع از حق مظلوم و افراد ستمدیده، همواره جزو مبانی و احکام اسلامی بوده و حمایت از فلسطین و قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است و هیچ مسلمانی نمی‌تواند در مورد حوادثی که نسبت به مردم مظلوم فلسطین و نیز در مورد قبله اول مسلمین و مسجدالاقصی رخ داده است، بی‌تفاوت باشد.

 

آخوند یزدانی تصریح کرد: برخی از حکام کشورهای اسلامی فقط در مقام حرف به دنبال اتحاد و وحدت با مسلمانان جهان هستند ولی در واقعیت به دامان دشمنان اسلام پناه می‌برند.

 

وی افزود: در حالی که مسلمانان بسیاری در اقصی نقاط جهان در فقر و بیچارگی به سر می‌برند ثروت‌های مادی و معنوی خود را خرج دشمنان و بدخواهان وحدت می‌کنند.

 

امام جمعه اهل سنت دهستان باغلق خراسان شمالی در انتها گفت: همان‌طوری که امام راحل، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند، ما جامعه اهل سنت خراسان شمالی نیز همگام با مسلمانان جهان، این روز را گرامی داشته و خشم و انزجار خودمان را از کفار و جنایتکاران ازجمله آمریکا و رژیم اشغالگر قدس فریاد خواهیم زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار