شهردار اراک گفت:در فروردین ماه سال جاری بیش از ۴۲۰۰ تن آسفالت در اراک پخش و توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ 26 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علیرضا کریمی در نشست این هفته صحن علنی شورای اسلامی شهر که رو گذشته دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد، افزود: تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین ( ع) اکنون با پیشرفت فیزیکی ۱۲ درصدی همراه است و چنانچه طی روزهای آتی دستگاه‌های خدمات رسان تعامل و همکاری لازم را داشته باشند و همچنین شرکت مخابرات نسبت به رفع معارضات اقدامات لازم را انجام دهد به طور حتم درصد پیشرفت این طرح سرعت بیشتری می‌گیرد.
وی تاکید کرد: پیشرفت فیزیکی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی نیز بیش از ۹۰ درصد است و مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار گرفته که بر اساس زمان بندی انجام شده این طرح تا پایان اردیبهشت به بهره برداری برسد و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
دکتر کریمی، افزود: مناقصه سایر طرح‌های دیگر شهری از جمله دره گردشگری گردو، ایجاد ساختمان شهرداری منطقه سه و همچنین ساختمان زورخانه شهر اراک در حال برگزاری است که بتوان با تخصیص اعتبار بودجه سال جاری ادامه اجرای این طرح ها را کلید زد.
شهردار کلانشهر اراک عنوان کرد: پیش بینی می شود سال جاری تولید آسفالت در مناطق مختلف شهر بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تن باشد.
دکتر کریمی ادامه داد: میزان اعتبار قراردادهای منعقد شده سال گذشته ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال بود که امید است این میزان قراردادها سال جاری افزایش و با مطالعات بیشتر انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار