نماینده مردم شیراز و زرقان درمجلس شورای اسلامی ‏:متاسفانه سرمایه‌هایی که باید در تولید یا ایجاد کارخانه و ‎ اشتغال برای جوانان هزینه شود؛ تبدیل به ویلا‌های بی‌کیفیت و غیراستاندارد از نظر فنی و مهندسی و همچنین محل ایجاد ترویج فرهنگِ مصرف‌گرایی می‌شود که نتیجه آن ‎ آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ 28 April 2022

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

مجلس چیزی به نام ‎باغ‌ شهری را به رسمیّت نمی‌شناسد و ایجاد آن که غیرقانونی و ناشی از عدمِ نظارتِ لازم بوده را مایه‌ی تأسف می‌داند که مانع توسعه در اطراف ‎شیراز شده‌ است.
‏متاسفانه سرمایه‌هایی که باید در تولید یا ایجاد کارخانه و ‎ اشتغال برای جوانان هزینه شود؛ تبدیل به ویلا‌های بی‌کیفیت و غیراستاندارد از نظر فنی و مهندسی و همچنین محل ایجاد ترویج فرهنگِ مصرف‌گرایی می‌شود که نتیجه آن ‎ آسیب‌های اجتماعی است.
‏این رویه نادرست در حالی مطرح است که ما برای ایجاد کارخانه‌ها و ‎ واحد‌های تولیدی با مشکل زمین مواجه هستیم و این تبدیل به یک مسئله در مدیریت سرمایه‌گذاری ما در زمینه حمایت از تولید شده است.
‏در رابطه با اهمیت مدیریت اراضی کشاورزی و پیشگیری از توسعه باغ‌شهری‌ها، قانون باید ملاک عمل باشد تا از ترویج این نوع شهرسازی بسیار نامناسب نیز جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار