حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های نماز جمعه زرین دشت با بیان اینکه دولت در بحث اقتصادی تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهد اما مردم همچنان به دلیل قیمت‌های افسار گسیخته اجناس و کالاهای اساسی در رنج و عذاب هستند، یادآور شد: در طول این سال‌ها، با روی کار آمدن بانک‌های خصوصی و رشد فعالیت‌های بانکی، عملاً فصل جدیدی از خلق نقدینگی در اقتصاد ایران رقم خورد که به جرأت می‌توان گفت ریشه بخش مهمی از مصائب اقتصادی کشور که هم اینک با آن مواجه‌ایم و در تورم بالا و رشد پایین خلاصه می‌شود، به عملکرد این حوزه بر می‌گردد.
کد خبر: ۱۰۴۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 07 May 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های نماز جمعه زرین دشت با بیان اینکه دولت در بحث اقتصادی تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهد اما مردم همچنان به دلیل قیمت‌های افسار گسیخته اجناس و کالاهای اساسی در رنج و عذاب هستند، یادآور شد: در طول این سال‌ها، با روی کار آمدن بانک‌های خصوصی و رشد فعالیت‌های بانکی، عملاً فصل جدیدی از خلق نقدینگی در اقتصاد ایران رقم خورد که به جرأت می‌توان گفت ریشه بخش مهمی از مصائب اقتصادی کشور که هم اینک با آن مواجه‌ایم و در تورم بالا و رشد پایین خلاصه می‌شود، به عملکرد این حوزه بر می‌گردد.

امام جمعه زرین دشت متذکر شد: امیدوارم که رئیس جمهور با تدبیری اساسی با ترسیم نقشه راه نظام بانکی؛ گامی بلند در جهت کاهش تورم بردارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت با ذکر این نکته که بن سلمان پس از ۶ سال تلاش برای تصویرسازی از خود به‌عنوان رهبری قدرتمند، اکنون به بن‌بستی استراتژیک رسیده، تصریح کرد: شکست سیاست‌های منطقه‌ای نه تنها وی را به رهبری منزوی تبدیل کرده، بلکه سبب کاهش اعتماد به نفس او شده است و از همه مهم‌تر، تلاش‌های او برای فشار بر ایران به نتیجه نرسیده و ایران از تمامی حوزه‌های مواجهه با عربستان، پیروز خارج شده است.

دروند پور افزود: اینک بن سلمان پس از شکست‌های سریالی در منطقه و کاهش کانون‌های بحران، چاره دیگری جز اتخاذ سیاست تنش‌زدایی با ایران ندارد.

وی ابراز کرد: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مذاکره با ایران را به‌عنوان یک استراتژی در پیش نگرفته است، بلکه شکست‌های داخلی و منطقه‌ای وی را در تنگنایی قرار داده که راهی جز مذاکره با ایران ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار