فرمانده منطقه انتظامی مهریز از کاهش 29 درصدی انواع جرایم در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۱۰۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 02 October 2015

به گزارش تابناک یزد،منوچهر نصیری با گرامیداشت هفته ناجا افزود: فعالیتهای فرهنگی ، همکاری مردم و حضور پلیس در بخش های مختلف از علل اصلی کاهش جرایم در شش ماه اول امسال در این شهرستان بود.

وی ادامه داد: در این مدت با حضور به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی شاهد افزایش شش درصدی جرایم در شهرستان مهریز بوده ایم .
فرمانده منطقه انتظامی مهریز گفت: در سالجاری در خصوص شناسایی و دستگیری افاغنه بدون کارت تردد در این شهرستان 10 درصد افزایش نشان می دهد.
نصیری در زمینه مهمترین مشکل انتظامی در مهریز ادامه داد: عدم استفاده راکبان موتور سیکلت ها از کلاه ایمنی از مهمترین مسائلی است که رعایت نمی شود و باید فرهنگ سازی بهتر صورت گیرد.
وی افزود: پارک کامیون های سنگین در برخی محلات و نقاط شهر و حضور و تردد آنها نیز جزو مسائلی است که پلیس راهنمایی و رانندگی طبق مقررات برخورد می کند .
فرمانده منطقه انتظامی مهریز اظهار داشت: حضور افاغنه در شهر و به خصوص در میدان شهید صدوقی برای کار از مسائلی است که برای جلوگیری از آن کارهایی انجام گرفته است .
نصیری گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی قطعا این مشکل نیز طرف می شود و شاهد عدم حضور اتباع بیگانه در این میدان و تردد در شهر خواهیم بود .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار