رییس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران:
رییس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران شعبه یزد گفت: دندانپزشکان عمومی استان یزد همواره در طی کارگاه هایی که چند ماه یکبار برگزار می شود با جدیدترین علوم روز در این زمینه آشنا شده و به تبادل نظر با یکدیگر می پردازند.
کد خبر: ۱۰۴۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 27 May 2022

به گزارش ایرنا، سید علی پاکزاد مقدم روز جمعه در کارگاه دندانپزشکان عمومی استان یزد که در سالن باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار شد، افزود: این کارگاه آموزشی به منظور آشنایی دندانپزشکان با علوم روز و همچنین آموزش مداوم برگزار می شود و البته پروانه مطب دندانپزشکان پنج ساله است که باید امتیاز بازآموزی را کسب کند و این کارگاه های آموزشی یکی از دوره های تخصصی مرتبط است.

وی ادامه داد: بعد از چهار سال که به دلیل کرونا، این دوره ها یا برگزار نشد و یا به صورت مجازی برگزار شد، خوشبختانه در سال جاری از پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه این دوره بازآموزی برگزار شد و در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ خردادماه نیز کارگاه عملی و آموزشی دیگری در حال برگزاری است.

رییس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران شعبه یزد اظهار داشت: در این دوره دکتر مهدی تبریزی زاده، در مورد درمان آندودانتیکس مشکلات و راه حل ها و همچنین دکتر جلیل مدرسی و دکتر مریم کاظمی پور در مورد موفقیت و شکست در درمان ریشه سخنرانی کردند.

دکتر پاکزادمقدم ادامه داد: دکتر ذبیح الله واحدی نیز در مورد آشنایی با مراجع قضایی و شبه قضایی مرتبط با حرفه دندانپزشکی سخنرانی کرد و در این دوره نیز در مورد آرام بخشی و بیهوشی و همچنین درمان پالپ شیری دکتر علی اصغر سلیمانی و دکتر زهرا بحرالعلومی و دکتر سمانه سالاریان سخنرانی کردند.

وی اظهار داشت: دکتر مسعود اسماعیلی و دکتر محبوبه سادات انتظار قائم و دکتر مطهره باغستانی نیز درمورد سی بی سی تی، کیست ها و تومورهای فکین، و حفاظت اشعه در رادیولوژی سخنرانی کردند.

رییس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران شعبه یزد گفت: این دوره های بازآموزی برای همه پزشکان عمومی برگزار می شود و تنها مختص اعضای انجمن نبوده و اکنون بیش از ۳۰۰ دندانپزشک در یزد فعالیت دارند و قطعا برگزاری این دوره آموزشی نقش مهمی در انتقال تجربیات و بهتر شدن خدمات رسانی به مردم دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار