رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از افتتاح ۲۲ طرح در هفته جهاد کشاورزی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ 31 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، علی صفری افزود: با توجه به گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی به عنوان نهاد مردم محور و ایثارگر هر ساله سازمان جهاد کشاورزی مراسمی برای اظهار عملکرد حوزه کشاورزی مراسمی برگزار می کند.
وی با اشاره به عناوین هفته جهاد کشاورزی یادآورشد: اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر بارویکرد فرهنگ و مدیریت جهادی در ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می شود.
وی گفت: استان مرکزی با توجه به محدودیت امکانات، بدون هیچگونه تزریق اعتبار مرحله اول تثبیت بازار را به خوبی پشت سر گذاشت.
وی افزود:با توجه به ضعف و مشکلات حاصل از گرانی بازار شاهد موجودیت و فراوانی کالاها را در بازار هستیم.
صفری گفت: عملکرد دوم سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی حمایت از تولید تولید کنندگان است که در این مقطع چند بسته پیشنهادی با نمایندگی وزارت جهاد کشاورزی درنظر گرفته شده است. وی گفت: با توجه به افزایش نهاده ها، افزایش سرمایه در گردش واحدها، نگران کاهش جوجه ریزی هستیم که امید می رود با اتخاذ تدابیر لازم شاهد چنین اتفاقی نباشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به بسته های تسهیلاتی این سازمان اظهارداشت: ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در کشور برای استان های شرکت کننده در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: ۳۶۶۰ ثبت نام در سامانه سیتا صورت گرفته است و استان مرکزی رتبه دوم در کشور را در این زمینه کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار