در هر دو طرح مسکن ملی دولت قبل و طرح نهضت مسکن اجازه داده نشد شهروندان لنده ای از مزایای تعیین شده بهرمند شوند.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ 01 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ آنچه مدام مسولین مربوطه گزارش میدهند مربوط به مناطقی است که راه و شهرسازی اقدام به تامین زمین میکند و اینجا در منطقه ای مانند لنده که مردم خود زمین شخصی دارند چرا باید محروم از مزایای این طرح ملی باشند جای تعجب است..!

در دولت اسبق(دولت محمود احمدی نژاد) نیز چنین طرحی اجرایی شد که دیدیم هیچ مشکلی سر راه مردم نبود و به راحتی مناطق کوچک که مشکل زمین وجود دارد هر شخص خود اقدام به ساخت مسکن کرد و از مزایای طرح مسکن مهر استفاده می شد ولی اکنون قضیه برای مردم متفاوت شده است.

در ادامه دولت حسن روحانی نیز  طرح مسکن مهر را با تغییر نام و با نام مسکن ملی ادامه داد .

آنچه امّا مردم را سر در گم میکند و در مناطق و حتی با پیگیری ها در مرکز استان به جوابی نمی رسند نحوه ی اجرایی این طرح است.

اکنون در دولت ابراهیم رئیسی نیز گویا مناطق کوچک همچنان باید محروم از مزایای این طرح باشند.

در این دولت نیز درخواست متقاضیان در سامانه با همان پیام سامانه دولت قبل با این محتوای مشترک که به دلیل عدم توانایی در تامین زمین توسط اداره راه و شهرسازی منطقه ی شما درخواست جنابعالی رد گردید پیگیری های افراد زیادی بی نتیجه مانده است.

اینکه چرا و کی باید مسولین مشکل این دست افراد را حل نمایند همچنان بی جواب مانده است.

مردمی که خود زمین دارند و مسولینی که همچنان به مردم می گویند دنبال زمین برای شما هستیم و کسی نیست این معادله ی چند مجهولی را در استان حل نماید.

لازم به توضیح است این چنین شهروندان از شهرستان لنده در جریان تکمیل بارگذاری مدارک در سامانه و تایید نهایی هیچ مشکلی ندارند و فرم جیم این موارد سبز میبآشد.

همچنان مسکن و شهرسازی شهرستان لنده از روند طرح اظهار بی اطلاعی میکنند و بنیاد مسکن نیز از عدم ارجای ثبت نام کنندگان به این اداره می گوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار