استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: خردادماه همواره برای ملت ایران و همه آزادگان جهان یادآور قیام حماسی مردم به رهبری امام خمینی «ره» است.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳ 04 June 2022

به گزارش روز جمعه تابناک لرستان  از روابط عمومی استانداری لرستان فرهاد زیویار ضمن تسلیت بمناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: خردادماه همواره برای ملت رشید ایران و همه آزادگان جهان یادآور قیام حماسی مردم به رهبری امام خمینی «ره»است که منشأ پیروزی انقلاب اسلامی شد و در تقویم ظلم ستیزی ملت ایران بعنوان یک برگ پر افتخار رقم خورد و موجب سند حقانیت این قیام در برابر طاغوت و طاغوتیان شد و نقش امام خمینی ( ره ) را به عنوان راهنما و راهبر قیام های مردم بر علیه رژیم ستم شاهی در اعصار تاریخ به یادگار گذاشت.

وی افزود: دفتر آزادگی ملت ایران در ۱۵ خرداد به گونه‌ای ورق خورد که تمام سردمداران تا دندان مسلح و ظالم رژیم شاهنشاهی در برابر خون های ریخته شده مردم مسلمان ایران در این روز به زانو درآمدند.

زیویار ادامه داد: شکی نیست ایران اسلامی در پانزدهم خرداد ماه تولدی دوباره یافت و شکوفایی این روزهای کشور عزیزمان مدیون رهبری امام خمینی (ره) و در ادامه با هدایت جانشین خلف آن امام بزرگوار، رهبر معظم انقلاب و خون شهدای انقلاب به بار نشسته است.

استاندار لرستان اضافه کرد: از مردم ولایتمدار و مسلمان استان لرستان دعوت می کنم تا با حضور خود در مراسم روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب تجدید میثاق کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار