فرمانده انتظامي استان از كشف ۵۰ دستگاه کولر خارجی قاچاق به ارزش ۱۱ ميليارد ريال از یک دستگاه کامیون، در شهرستان شازند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ 08 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در برخورد با قاچاق کالا ، روز گذشته مأموران انتظامی شازند با اقدامات اطلاعاتي خود از تردد يك دستگاه کامیون حامل كالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي این شهرستان مطلع شدند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی و توقیف کامیون مورد نظر در محورهای مواصلاتی شهرستان شازند یادآورشد: در تحقيقات اوليه از راننده، وي بیان داشت كه محموله داراي بارنامه قانوني است كه در بررسي دقيق مأموران، مشخص شد كه بار خودرو با اسناد ارائه شده داراي مغايرت و فاقد مدارک معتبر و قانونی مي باشد .
وي با اشاره به کشف ۵۰ دستگاه کولر گازی در بازرسي مأموران از کامیون اظهار داشت: از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان شازند، ارزش این محموله ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار مفخمی شهرستانی با تأکید برعزم راسخ پلیس مرکزی در مبارزه قاطع و هدفمند با مفسدان اقتصادی افزود: متهم دستگير شده در اين عمليات با تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائي معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار