رییس حوزه هنری یزد از حضور این مرکز در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه با دو اثر در بخش مسابقه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 04 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمد صادق کوچک زاده افزود : این جشنواره عصر دیروز (11 مهر) با حضور 26 گروه نمایشی در تهران آغاز به کار کرد که در این دوره 21 اثر در بخش رقابتی و پنج نمایش در بخش میهمان حضور دارند.

رییس حوزه هنری یزد ادامه داد : 9 اثر از تهران و 12 اثر از مراکز استانی حوزه هنری به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته اند و استان یزد تنها مرکزی است که با دو اثر در این بخش حضور دارد.
کوچک زاده تصریح کرد : نمایش های 'هولوگرام تنهایی' به نویسندگی وحید آبرود و کارگردانی پاشا بدرود و 'کمد دیواری' نوشته کیوان میرمحمدی و به کارگردانی حسام افروز دو نماینده استان یزد در این جشنواره هستند.
به گفته وی این آثار پس از درخشش در جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه در بیرجند به این مرحله راه یافته اند.
این مسئول یادآور شد : قرار است فردا دوشنبه 13 مهر نمایش 'کمد دیواری' با موضوع سبک زندگی و خانواده به مدت 45 دقیقه در دو نوبت 15:30 و 17:30 در پلاتو سینما تئاتر به روی صحنه رود؛ داستان این نمایش درباره زوجی است که زندگی شان تحت تأثیر اتفاقاتی قرار گرفته است.
رییس حوزه هنری یزد اضافه کرد: نمایش 'هولوگرام تنهایی' نیز پنج شنبه 16 مهر به مدت 45 دقیقه در دو نوبت 18:15 و 20 در محوطه حوزه هنری اجرا خواهد شد.
کوچک زاده گفت: این نمایش اجتماعی، برشی از زندگی قشرهای مختلف جامعه که داخل خودرو در ترافیک به سر می برند را نمایش می دهد که هر کدام از آنان مسائل و دغدغه های خاصی را بیان می کنند ؛ در این نمایش اتفاقات در داخل سه خودرو روی می دهد و همزمان با نقش آفرینی بازیگران در داخل خودروها تصویر آنان به وسیله دوربین های مداربسته به صورت زنده برای تماشاگران پخش می شود.
بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه 11 تا 17 مهرماه در تهران برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار