سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس نیز اظهار کرد: در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) میزبان جشنواره بزرگ شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان امام رئوف (حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ) هستیم.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ 12 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: محمدهادی ایمانیه روز سه‌شنبه در آیین افتتاح جشنواره بزرگ شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان امام رئوف ( حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ) در شیراز اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که در استان ورزش‌دوست فارس و شیراز و ورزش پرورمیزبان ورزشکارانی از سراسر کشور هستیم که فرزندان برومند نیروهای ارزشمند پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

استاندار فارس ضمن تشکر از سپاه فجر استان فارس به عنوان میزبان برگزاری این جشنواره گفت: وظیفه ما مدیران حمایت از ورزش، همت به خرج دادن، هزینه کردن، برنامه‌ریزی داشتن و هدف‌گذاری است و وظیفه ورزشکاران نشان دادن غیرت، جوانمردی، همت و اراده قوی مسلمان ایرانی است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب تأکیدات بسیاری دارند بر الگو بودن جوانان قهرمان ورزشکار نه تنها در عرصه ورزش بلکه برای همه اقشار جامعه که می‌تواند ورزش همگانی را به دنبال داشته باشد.

استاندار فارس افزود: وقتی جوان ورزشکار با اعتماد دینی، با مردانگی و دلدادگی به کشور و وطنش قهرمان می‌شود کمک می‌کند که نشاط و انگیزه بیشتری در سایر جوانان هم ایجاد شود.

وی با اعتقاد به اینکه وظیفه قهرمانان ورزشکار بسیار سنگین است،گفت: قهرمانان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه اخلاق و معنویت هم باید الگو باشند تا بتوانند جامعه جوان را به مسیری مستقیم هدایت کنند.

سومین حرم اهل بیت(ع) میزبان جشنواره بزرگ شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس نیز اظهار کرد: در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) میزبان جشنواره بزرگ شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان امام رئوف (حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ) هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: این رویداد بزرگ این فرصت را برای سپاه فجر استان فارس مهیا کرد که سعادت و افتخار میزبانی ورزشکاران خانواده سپاه را از سراسر کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: فرزندان پاسدار در قالب شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، تکواندو، تیراندازی و آمادگی جسمانی به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سردار بوعلی گفت: این جشنواره با حضور هزار و ۵۸۰ ورزشکار و ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی از جمله داور و مربی در حال برگزاری است و ۲۴کمیته اجرایی در بخش‌های مختلف مسئولیت اجرای این جشنواره را بر عهده داشتند.

شهر شیراز روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه میزبان آیین افتتاح رویداد بزرگ شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور بود.

در ابتدای مراسم و پس از تلاوت قرآن کریم و اجرای سرود ملی، ورزشکاران شرکت کننده از شهرهای مختلف با شکوه و نظم خاصی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

این مراسم که با حضور گسترده ورزشکاران برگزار شد، با اجرای گروه رزم نوازان و همچنین اجرای برنامه‌های نمایشی ورزش‌های زورخانه‌ای همراه بود.جشنواره بزرگ شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان امام رئوف ( حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ) در ۶ رشته ورزشی از ۲۰ تیرماه آغاز می‌شود و این مسابقات به مدت سه روز در شهر شیراز ادامه دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار